reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Drobena

Martin Drobena

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovák žijúci v zahraničí, ktorý sa hlási k svojej domovine, avšak na druhej strane netají, že život v západnej Európe má inú kvalitu, aj keď nie je najľahší, vďaka systému a ľuďom, ktorí vládnu Slovensku. Slovensku, ktoré pri plne rozvinutom potenciáli ľudí a múdrej správe vecí verejných by bolo perlou Európy. Kiež by toto konštatovanie nebolo len zbožným prianím. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieSpoločnosťMédiáSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo je migračná kríza poučná a potrebná pre pochopenie budúceho vývoja

Martin Drobena

Prečo je migračná kríza poučná a potrebná pre pochopenie budúceho vývoja

Postavil som si pred seba otázku, prečo sa v spoločnosti nevedie faktická diskusia na tému migračnej krízy, podporená štatistikou, dátami a faktami posledných rokov. Diskusia o tom, ako sa dá kríza zvládnuť a čo príde potom.

  • 6. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 671x
  • 11
Stavebná činnosť v historickom jadre mesta? V Trnave bez problémov.

Martin Drobena

Stavebná činnosť v historickom jadre mesta? V Trnave bez problémov.

Hovorí sa, že do vlastného sa nekydá. Niekedy to však nejde. Narodil som sa a vyrastal som v Trnave a azda by som aj v tomto meste ďalej žil. Situácia a podmienky však pred tromi rokmi neveštili žiadnu zmenu z ospalej stagnácie bytovej výstavby realizovanej rýchlosťou komunistickej päťročnice z istého románu na výstavbu televízorov, a tak som sa presťahoval do priľahlej obce, ktorá ponúkala príjemný a nenáročný spôsob financovania. Dodnes som však silný lokálpatriot, z čoho by mala jasne vyplývať hrdosť na moje rodisko. Mala by ...

  • 18. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 080x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu